Σελίδες

Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2010

Αγγελακας Γιάννης ~ Ωκεανός

aeriko2008 | 28 Μάι 2010

Στίχοι: Γιάννης Αγγελάκας -
Μουσική: Νίκος Βελιώτης -
Πρώτη εκτέλεση: Γιάννης Αγγελάκας -

Δεν με βλέπουν κι όμως ξέρουν πως υπάρχω
κι ας πιστεύουν πως ποτέ δεν θα φανώ
πως θ' αφήσω την ζωή μου εδώ κάτω
και απ' την τρύπα μου δεν πρόκειται να βγω.

Δεν με βλέπουν και νομίζουν πως κοιμάμαι
πως ξεχάστηκα στην λάσπη στο βυθό
μα εδώ κάτω τραγουδάω και θυμάμαι
και το ξέρω πως δεν είμαι μοναχός.

Δεν με βλέπουν δεν μ' ακούν δεν με μετράνε
με περνάνε για χαμένο και τυφλό
πως την βγάζω εδώ κάτω όπως να 'ναι
πως δεν κοίταξα ποτέ μου ουρανό.

Δεν με βλέπουν και νομίζουν πως κοιμάμαι
πως ξεχάστηκα στην λάσπη στο βυθό
μα εδώ κάτω τα όνειρα μου τραγουδάνε
και το ξέρω πως δεν είμαι μοναχός.

Μες στον σκληρό μες στον ατέλειωτο χειμώνα
κρύβομαι ακόμα κι όμως νιώθω δυνατός
είμαι σταγόνα κι ωκεανός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου